Julshow

Idag ska jag på Gollums Julshow, det ska väl bli lite roligt. Ska med Antonia, Anna?! Erika och kanske Raz?! Björn kommer nog också tro jag.  Alicia skulle med men hon ska till travet och äta middag med sina morföräldrar så det bli bara vi~

Dumt att det kosta 40:- dock T.T

Isag borde jag vara i stan och köpa julklappar........ men det är jag inte för jag är lat och ska göra det imorgon istället... tror jag.

Iallafall va skolavslutningen roligt igår, hade bara en timmes historia på morgon och sen hade vi jullunch och sjung allsång. Eftersom alla ESare åt tillsammans vart det en massa sång för oss. Karin sa att vi va dom som sjung mest faktiskt..

Sen så sjung vi lite kareoke med några tjejer från LS1 som va trevliga, lite publik fick vi pinsamt nog också.

Vi sjung lite vid den provisoriska scenen och tittade när andra gjorde det. Vi försökte på oss julmusik tävlingen men sket i den när vi insåg att vi faktiskt inte hade en aning om nån av låtarna.. ännu mindre va dom hette eller vem som sjung dom. Skattjakten sumpade vi på första försöket när varken jag, Alicia eller Antonia kunde läsa noter, vilket sög, eftersom vi ville vinna.

Annars pysslade vi lite (Alicia) och satt och lyssna på låtar från nightmare before christmas som varkenm Antonia eller Alicia ha sett SKAM! Antonia hade inte ens hört tala som det?! Va är det för människa?!!?!

Iallafall så... Ja. Jusste jag va finulig och bestämde mig att dra upp Maja och Anna så vi ställde till granen där det ska vara, så nu har vi en fun julgran i vardagsrummet!

Hehehe

Jaja, Jag va lite evil och snodde dom hära bilderna från Cajsas bilddagbok ^^


image282
Björn spelade sin låt framför alla.. Sååå bra!
image283
Ylvas dotter Comba hälsade på, så extrem söt hon är !
image284
Antonia och Cajsa värmde varandra från viterkylan^^
image285
Jag och Antonia va glad för vi äntligen skulle få lov :)

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0