Fredag.

Vaknade rätt så tidigt idag, gick och la mig i badet, åkte som sagt till stan.. birsta vart det förs när Maja slutade vid 2, vi hade väntat då sen typ ja 11.00 x/ Åkte iallafall till birsta då, fick iallafall Mammas julklapp klar. Sen stack vi till stan där vi skulle äta och checka lite mer efter julklappar där vi träffar Mamma Pappa och Ida så som får sitta och vänta på att vi ska äta klart och vi gå en runda på stan tillsammans. Där hittar vi julklappar till Ida, och Pappa så nu är jag klar! Om man bortser från Daniels, men den ska vi fixa imrgon jag och Ida. Sen ska vi köpa lite till till Gollum.

Huh. Iallafall så kom vi inte hem förrns vid 8 tiden, har varit en lååång dag.

Träffade Antonia på stan dock ^^

Iallafall ska vi snart klä granen, när Ida och Pappa kommer hem med Moogle och Xemnas som jag nu fick veta att Ida ska ge bort. SYYND jag som älskade de små iverhuverna... När dom inte gav mig en hjärtatack det vill säga.

Vilken påminner mig om att vi va på arken idag och såg på djur. Såg super snygga fiskar jag vill ha och söta kaninen och hamstrar sen gick vi till reptil grejsen och tittade. Då säger Daniel om inte jag vill ha en spindel och jag går dit och han stoppar en fejkspindel i mitt fejs.

Jag tror jag aldrig har varit så rädd. Usch!

Sen ska vi gå ut eftersom jag inte vill vara en sekund längre därinne.

Jag vandrar lugnt och sansat när jag ser i min ögonvrå att Anna och Maja avlägsnar sig, jag tittar liute bak och fortsätter och gå och när jag ser fram igen

SÅ STÅR VÄRLDENS STÖRSTA HUND framför mig!

Jag får panik igen och skriker och springer så att hela personalen skrattade åt mig.

Men jag lovar hunden va fan inte ur denna värld!

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0