Försova

Har försvoit mig! My god, nu orkar jag inte ens att åka in nu på förmiddagen, så drar in till lunch istället. Idag ska vi dansa, jag och några tjejer, men jag är inte helt säker om jag sak vara med, eftersom dom ska blanda Hip-Hop i dansen, och jag vet hur extremt hårt det kan ta på en. Det är vad jag sak göra på lunchen iallfall. Sen så har vi redovisningar på Idrotten, huhu, men jag är cool och har redan gjort den med Antonia och Alicia. Efter det har vi dans igen. Fast på idrotten såklart, ska väl träna på juldansen. Roligt när vi i klassen är typ 32 stycken, dock typ runt 9 killar och resten tjejer xD

Annars börjar det kännas lite juligt nu, det är jag glad för. Jag har tränat på min koreanska och kan massa djur, och idag ska jag träna på andra saker och förhoppningsvis kan jag dom tills i morgon. När jag är klar med det ska jag försöka mig på japanska, vilket kommer att bli mycket enklare x) Koreanska uttalet är så svåååårt Pakwhipeolle - Kakerlacka och uttalas typ packhwibållé och det dära WHI ljudet är skitjobbigt.

Bara för Eeteuk är het, och han pratar koreanska. Kanska får jag prata med han nån vacker dag?
(Yeah sure right, dream on)
image264

Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: sanna

Godmorgon :)
ha en bra dag!

2007-12-05 @ 08:20:50
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: ille

Kolla in den nya bloggen :)

2007-12-05 @ 08:23:45
URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se/
Postat av: Erika!

Hahahaha Pakwhipeolle dream on dream on! Deb dag du får prata koreanska med Eeteuk ska jag ha pratat kinesiska med HanKyung XD

2007-12-05 @ 11:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0