Fix you

Helgen va rolig, det spenderades mesta dels med Antonia. Sov som sagt hos henne Fre-Lör och hon va hos mig Lör-Sön så, ja det vart mycket av henne då x) Men vi hade det super skojjs iallafall.

Idag har jag ingen lärare och jag sket i och åka till skolan, eftersom jag endå inte har nått att göra där. I eftermiddag ska jag till stan och fixa grejjs med Antonia till våran Anti-våld film. Det bli tärt, men nån gång måste vi få det gjort.

Annars har jag inte gjort så mycket idag, sov ganska länge enda till 09.20 typ x) Det är super länge iallafall för mig!

Iallafall har jag knäppt massa kort och fifflat i PS som vanligt. Orkade inte gå ut och snäppa dock, så jag knäppte bara en massa hemma..


image279
Nu ska jag skriva lite fic

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0