Erika predrika


Skoldansen va rolig... tills jag gjorde illa min fot.... Men jag tog krafter och dansade på mer... tills jag gjorde illa den igen.. men jag va uppe och försökte... men nån stor jävel klev på min andra fot..
huhu, jag som hade värsta.. OH!

FAN FAN FAN FAN!


image277


Annars var jag på stan en stund med Antonia och Björn (som sa att han skulle skriva en låt till oss i julklapp, vilken sötnos ^^), sen stack jag och darling Antonia och skulle fixa grajjs på ungfilm, men det va stäängt.. sen gick vi hem till henne och hade ca 40 minuter på oss att duscha byta från våra svettiga kläder, platta håret, sminka oss, OCH gå ner till navet för att möta sofie.

Men vi klarade det!
 Mwhahaha.

sen gick vi till Magda som va det fina födelse barnet, där åt vi, gav presenter och gjorde sagor, det vamassa  skojjs.

Sen gick jag och Antonia hem (Vi följde när Sofie skulle till bussen) och vi går ovh går till hennes lägenhet, när hon smartass kommer på att hon måste fylla på mobilen... SUG, så eftersom allt är stägnt fick vi dra till OK  bakom bion.. OCH vi fick vänta flera minuter på att tåget skulle komma.. två stycken dessumtom, och det va ju sååå kallt!

annars kom vi hem till Antonia och jag började se film.... typ sådär i fem minuter innan jag somnade.

Sen fick vi vakna tidigt eftersom Antonia skulle jobba, pappa kom och hämtade mig och jag ahr för ovanlighetens skulle badat  xD

Ikväll ska tjejerna ut, och jag ska vara med Noni, vi ska ha massa kul :)

Nu ska jag göra mat och städa rummet.
-
Som rubriken heter:

Erika Predrika

.. kommer att bli glad nu.

Ja! jag har uppdaterat :)

Wiohooooo~

Jag sa till dig hela tiden att jag inte hade skrivit.. men det hade jag x) Usch vad jag är busig :P


Ahynoung~

Kommentarer
Postat av: Erika!

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH DU HAR GJORT MIN DAG!

2007-12-15 @ 13:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0