Apelsin juice.

En apelsin juice som kosta 32:-

Just nu ågrar jag mig bittert att ha köpt den, vet inte varför men jag sitter och må dåligt för att jag slösade 32 kronor på ungefär två pressade apelisiner med lite is. FAN! Jag skulle kunnat köpa en sub på skolan, plus en festis, och en pärlboll om jag så ville, men nej fan jag köper en jävla apelsinjuice för pengarna.

Jaja, gjort är gjort, och att jag köpt en juice för över 30 kronor får jag skylla mig själv för.

BAJS

Iallafall så idag har jag gjort klar min form uppgift, ska redovisa den imorgon. Hoppas det bli bra. Annars har jag badat som vanligt och varit på julskyltingen med Anna, Erika och Alicia. Det va tyvärr inte mycket till julskylting när vo kom dit så vi gick och fika, och JA jag köpte en jävla apelsin juice (Jag fattar inte varför det har fastnat i mitt huvud?!) och ågrar mig som sagt extremt mycket.

Annars åkte vi typ hem efter det. Ja, så det hände inte så mycket idag, utom att jag inte fått någon middag, så jag måste gå och göra nått iordning, sen ska vi fika lite och tända första ljuset :)

Iallafall har jag äntligen fått in bilder på mitt brunfärgade hår nu på datan :D


image253 
image256

Och JAG har inte plattat håret på flera dagar! OBEY ME! DEt är helt sjukt, men jag börjar sakta tycka om mitt lockina hår faktiskt.




SVARA

Vad skulle du göra om jag:

1. Försvann?
2. Började med droger?
3. Kysste dig?
4. Hamnade i koma?
5. Var kär i din pojkvän/flickvän?
6. Var kär i dig?
7. Flyttade?
8. Hoppade av skolan?
9. Mördade någon?
10. Dog?
11. Var ledsen?
12. Var hemlös?
13. Sa att jag älskade dig?
14. Frågade om du ville vara med mig?

Kommentarer
Postat av: Erika!

1. Leta efter dig såklart =S=P
2. Slå sönder dig
3. Bli lätt jävla rädd XD
4. Typ hamna i koma av skräck
5. Grina förmodligen
6. Bli enormt jävla rädd =P
7. Flytta med dig såklart XD
8. Tvinga dig att börja jobba
9. Hälsa på dig i fängelset =P
10. Dö av sorg förmodligen
11. Trösta dig
12. Skulle inte hända för du skulle bo hos mig innan det hände
13. Säga att jag älskar dig tillbaks medans jag hoppas att du menar som vän =P
14. Vara med dig =S

2007-12-03 @ 09:53:16
Postat av: Raz

Du blev skitsnygg i håret ;)

2007-12-03 @ 20:33:59
Postat av: Anna

1. Säkerligen hitta dig i badet.
2. Sno dom av dig.
3. Det skulle inte hända.....förhoppningsvis >:(
4. Dra ut sladden till din överlevnadsmaskin.
5. Trampa dig på tårna.
6. Peta dig i ögat och flyttat till Nordpolen.
7. Hurra över att min stalker är borta.
8. Stanna kvar.
9. Peka ut dig som skyldig.
10. Snickra en kista (till mig själv eftersom jag är vampyr)
11. Sjunga José Jalapeno
12. Peka fingret och skrattat.
13. Veta att du mena det.
14. Fortsätta sova.

2007-12-03 @ 23:12:45
Postat av: Erika!

höhö anna jävla dönicke.. SKAAADAAA

2007-12-05 @ 11:35:37
Postat av: Anonym

1. Söka förmodligen

2007-12-06 @ 21:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0