228

Det är hela 228 dagar kvar tills jag fyller 18 är T.T

Har så himla ont i magen att jag tror jag skippar historian idag, lägger mig i badet och sen åker in till skolan.
Har lovat Antonia att komma in så vi kan spana lite på vårat projekt med Anti-våld filmen, så :)

Annars har vi dans i dag x/ Hoppas det inte är bugg och man blir alldeles svettig, det skulle vara bedövligt.

Så nu på morgon ska jag bara sitta och skriva lite på olika saker, sen ska jag åka in lite tidigare så jag kan lämna böcker på biblioteket.. vilka jag inte läst ens en sida i x) Jag tror jag hade dom bara för att veta att jag har böcker om jag vill läsa.

Igår var jag på dagislucia. Så himla gulligt. Herman sjung som bara den, medan Victor stor bakom och gömde sig. Det va en liten pojke som stod med huvuded mellan ribbstolen och väggen med x)

Sen åkte jag och mamma till birsta och skylle få mycket gjort men allt vi köpte va lite få smiksaker till mamma och en julklapp till Maja..

Jag är hungrig.

Nu ska jag äta frukost :)

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0