--

varit kär - Nope.
blivit dissad - Nope.
rymt hemifrån - Nån gång när jag va liten ja.
föreställt dig ditt ragg naken - Har du?! Självklart x)
skolkat - Allt för mycket
sovit utomhus - Japp :)
gråtit i skolan - Ja, det har jag nog nån gång.
spytt i skolan - Alldeles utanför.
velat bli modell -Ja det har jag säkert.
gjort något dumt som du skrattar åt i dag - Är det ens en fråga i ansende av mig?
sett en död människa - Inte live
druckit alkohol - Japp.
använt droger - Nejeller
ätit sushi - Jag är japan nörd, men Nej, kommer förmodligen inte att testa heller (Fisk- ush, Rå fisk- WTF?!)
retats - MEn gollum

THIS OR THAT
cider eller öl
- Cider.
pepsi/cola - Spela ingen roll.
mc donalds/burger king - Jag är nog den enda i sverige som faktiskt aldrig varit på Burger king.
kärlek eller sex - Det häger ju ihop. Men kärlek! Då få man ju sex på köpet så :P
choklad/vanilj - Chocklad- mums Vanilj -USH!
jordgubbar/blåbär - Jordgubbar!
tv/film - Båda!
gitarr/trummor - Guitarr!
adidas/nike - Don't care.
kinesiskt/mexikanskt - Om jag säger ris vad säger du då?!
kakor/paj - ballerina kakor och blåbärspaj.
mtv/vh1 - VH1
blind/döv - Vet inte, men det är inte heller nått jag skulle kunna bestämma så.

KAN DU
gå ner i splitt?
- KAn en elefant flyga?
skriva med båda händerna - JA, men med den vänsta är det skit fult :P
vissla - Ibland så.
blåsa en bubbla - Vaddå för bubbla? JAg tror iallafall det.
ha dina ögon i kors - Jajamensan!
nudda näsan med tungan - Näe..

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
du nuddade - Vet inte riktigt.
du pratade med - Pappa
du msnade med - Erika skulle jag tro
du kramade - Alicia (Fast jag ska sälja kramar idag :P)
du skällde på - Pappa

SENAST DU
skrattade - Idag när jag pratade med Bjön.
grät - Läs nedan
filmen du såg - hm.. Kom inet ihåg.
tuggade tuggummi - Nu
drog ett skämt - Jag ÄR ett skämt
sjöng en sång - På skolan för lite mer än en timme sen

ANNAT
lyssnar du på musik nu? - Japp :)
om ja, vad? - Kim Jaejoong -Maze
vad har du på dig? - trosor, Bh, Jeans, linne, strumpor och smink :)
vad är det på din musmatta? - Har ingen.

HAR DU NÅGONSIN
blivit kallad hora - Ja
ljugit om din ålder - Allvarligt tala så tror inte jag det.. Inte sagt det rakt ut iallafall.
bråkat utan anledning - Alltid.

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
shoppat - Jul = shopping
skejtat - Aldrig!
bakat - JA det har jag!
motionerat - Japp :)
solat - Nope, fortfarande blek som en blekfis.
kysst någon - Nepp :8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0