WooT

hur ska jag klara det? Läste att det ha tillochmed släppts extra biljetter till dir en grey! Jag är så nervös! Imorgon ska jag bajs i alla mina fobier och trycka mig fram till Kyo, jag får trampas ner och dö! Det är okej! Så om jag dör så är det okej! Hälsa bara till alla mina loved ones, speciellt Mamma och pappa!! x) Haha fast jag kan juh inte riktigt dö än! Jag har just inte sett Dbsk än x) Efter det kan jag dö! Haha också vill jag ha barn, men efter det kan jag dö! Men jag vill juh se mina barn växa upp! Men efter det kan jag dö! Men jag vill juh träffa alla mina 25 barns barn! Men efter det kan jag dö!

Okej, okej jag ger mig!

Imorgon! Minde, MINDRE än 24 h kvar!

KYO KYO KYO KYO KYO

image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0