THE END


Jag har varit extremt seg på att skriva här den senaste tiden, och nu börjar skolan dessutom, så då kanske det bli ännu mer sällan, men ska försöka att skriva oftare så mina läsare får nått att läsa =) Så tänkte skriva att extra långt inlägg (Om jag lyckas -_-)

Sista dagen på sommarlovet då, men jag kunde inte vara lyckligare xD

Que sera sera har ÄNTLIGEN kommit ut och jag svävar på rosa moln jusst nu, dock har bara subben till 17 kommit ut och inte självaste videon, det suger juh, men jag kan nog vänta mig den i dag eller imorgon skulle jag tro. Jag har väntat i över 2 månader på det och nu när Maja ser serien och sett klart dom 15 avsnitterna, slippen hon att vänta nått alls xD

Jag är super nykär i The Gazette <3 HAha har vetat om dom och lyssnat en lite på dom i flera år men nu har dom nöttat in sig i min hjärna xD Och för en gång skull är inte vokalisten min favorit utan Gitaristen, det va den första xD Iallafall älskar jag musiken och det är juh plus att dom ser bra ut xD

AOI
image132

Jaja, nu ska jag njuta av den sista lovdagen, och ja, jag vet att mitt inlägg inte vart så långt, men jag kommer med MER x) Nån gång xDxD

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0