Skolan

Vaknade vid 09.00 imorse och gjorde mig iordning till skolan, eller jag tvättade håret och satte på mig kläder, även om jag hade planerat att ha på mig mina nya klackskor enda jag upp med min dir en grey tröja, svarta jeans och mina vita skor iastället xD Haha, jag ville inte se så svartrockg ut, men det gjorde jag dock.

Jag och Anna bestämde oss för att se Coffee Prince och satt oss och titta medans vi åt lunch inann vi skulle åka med bussen till skolan, Anna år fiskpinnar och jag makaroner, det va roligt när anna hade typ ätit upp, då hon frågade om jag ville ha en 'firrepinne' Oh herrugud vad jag garvade då.

Iallafall tog vi oss till skolan där jag träffade klassen igen <3 haha, vi har fått nya rum och vi es2 har dom mest avskilda rummen av alla xD Även det mest möjligt långt bort från Annas och doms rum :'( Verka inte bli så mycket trakkaserier där eller xD Men iallafall så tror jag att vi har dom längst bort eftersom då kan dom hoppa över oss på visningarna xD

Senare gick vi på stan lite, jag och antonia, jaja, vi väntade på att anna och erika skulle komma in så vi skulle kunna gå och köpa mat på blå kiosken, och efter lite möda kom dom, och erika bestämde sig att hänga på oss iallafall, så vi köpte mat och tog hem till antonia. På bussen råkade jag stöta till en dam som tappade sitt busskort under bussen och jag hade värsta skuldkänslorna x/ Men bussen backade och hon fick fram den iallafall.

Jaja, sen kom jag hem och jag va så trött så jag la mig och sov tills anna kom in och sa att Dir en grey va på Tv Wohohoho~ Jaja, jag såg bara lite, hade typ missat allt, men nu en timme efter så såg jag hela, och det va coolt!

Theheheh~

Jaja, nu ska jag gå och sova igen.

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0