Mommi

När mamma slutat jobbet så stack famljen Kohtala till birsta och shoppade till skolstarten. Jaja, jag köpte inte så mcyket, eftersom jag tog upp alldeles för mycket tid på att hitta en bh som jag till sist gjorde, då hade alla hunnit köpa en massa xD Haha Så jag köpte bara en tröja, bhn och trosor x) Men ska se om jag hittar nått mer säger mamma, hon ska betala :D Woho~ mer prngar för mig att bränna på mangor och dylikt :P Men ska nog köpa en tvxq tröja av mina sista pengar :)

Snart ska jag med tjejerna ut på promenad, trots att jag har asont i mina fötter efter att ha gått i högklackat hhela eftermiddan xD Men det ska bli skönt, för jag har inte gjort det på ett tag.

Har även sett om Hana yori dango, och är faktiskt redan på 5 avsnitten på andra säsongen, den är ack så bra :P Och eftersom jag läste ut mangan nyss så tyckte jag att det skulle vara roligt att se serien, eftersom jag märkt att det är så annorlunda men sammtidigt så lika.. skuuumt!

Har även skrivit lite ff idag och jag är glad att jag har skrivit på LSG som jag hade glömt ett tag, men min hjärna är så slut, men det kommer bara trots att jag inte har nå plannerat jusst nu alls XD

Har sett en ny drama, bara för jag behöver nått att dra ut tiden på. Den va rätt så bra, men dock inte nått dösnygging med, men huvudpersons tjejen är jättesöt och draman är skit rolig, trots att jag bara har sett 2 avsnitt än :d Jaja, när jag började ladda ner var jag glad för att ha en drama, men AJ då, efter jag sett 2 avsnitt ska jag gå in och ladda ner mera eftersom jag tyckte den va värt det... Då har det bara kommit 3 avsnitt och det betyder att lilla jag måste VÄNTA på den med!

uhuhu. Nu har jag en massa att vänta på, Que sera sera, Hana Kimi, Coffee Prince, Why why love och min nya 9 End 2 outs :'( muhuhuhuhuhu, men iallafall ahr jag läst lite manga idag....

Sen så lästa jag äntligen två av mina låneböcker idag, alla tio har bara legat och drygat hela tiden jag haft dom X)
Men men fick juh iallafall lite läst :P

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0