Mahah

Idag var jag super duktig och vaknade 09.00 =) Jag gick upp åt frukost och sen la jag mig i badet i några timmar. När jag gick upp satt jag mig och läste lite Kare first love men märkte att jag va asa trött så klockan tolv däckade jag i sängen igen xD Jag vaknade senare vid tre och var utvilad och allt =)

Nu sitter jag vid datorn och gör inget speciellt, jag skriver på min fanfiction Bite me, och läser andra fanfics.

Jag sitter och funderar om jag ska titta på coffee prince eller inte, för det är uppe i det spännande sakerna, men jag har ej nå sub till dom två senaste episoderna, så ska jag se utan sub, där jag kommer att fatta bara ca 60% av allt eller ska jag vänta!

Jag vill juh såklart vänta, men duh, om man känner mig så förstå man! Det är juh ett under att jag fortfarande väntar på dom sista två avsnitten av Que sera sera och ha väntat i typ 2 månader :'(

Aja, jag är iallafall kär i (Hai blir glad) The Kooks låt Seaside, och lyssna på den om och om och om igen för jag är dryg och lyssnar alltid söder låtar jag gillar x)

Jaja, nu ska jag tillbaka till att skriva.

Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: Hai

Jag är alltid glad!! :D
Men nu är jag extrem glad!!! :D:D:D:D
Do you wanna go to the seaside i'm not trying to say that everybody wan't to do!!!
But i fell inlove with the seaside!!!
The Kooks!!!

2007-08-13 @ 20:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0