lolool

Var med mina flickor Antoinia och Alicia igår, Först vandrade Jag och Antonia runt på stan och försökte hitta nått åt Alicia, eftersom hon hade fyllt år, och efter en massa besvär köpte vi ett mobil smycke, och ett sött grattis kort, sen så bjäd vi på filmerna som vi hyrde Sen gick vi och åt på pizzerian, inte så helt oväntat med tanke på att vi nästan alltid äter ute =) Även att Alicias pizza formade dom som ett hjärta, det va assött x) Jaja, vi stack hem till Alicia och pratade och såg på filmerna, Jag grinade på komedin som en galning, men det är juh så jag är x) Sen deckade alla i storsängen, efter jag hade myst med hennes katt Trulsa =) Hon va så liten och söt xD

Idag ska jag vara barnvakt till Herman och Victor, mysigt =)

Nu ska jag iallafall se Hana Kimi 6 och va glad =) Måste även ta nått och äta, för det enda jag fått i mig idag är fyra chokladbollar Anna och Maja hade gjort igår.
Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0