Lala

Fuderar på att ta en promenad nu sådär på morgonen, men jag är fortfarande trött så jag få se x/ Annars går jag en sen. Men förövrigt finns det inte så mycket att göra idag, kanske ringer jag Antonia eller Alicia, men det beror på om jag har orket att röra mig.


Roligt:

Skriv ditt namn med lillfingret: moa

Skriv ditt namn med armbågen: moa

Skriv ditt namn med pannan: jkj90

Skriv ditt namn med foten: mo a

Skriv ditt namn med näsan: moa

woho~ Lite bra var jag iallafall xD



1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
7 år och jag tror jag va i grekland, var där på sommarlovet, Min familj hade döpt om våran katt till Oliver och va var syr x) Sen så kom jag nog hem, då hade mina syskon fått köpta ta tre för 10:- Då vart jag ännu surare, eftersom jag inte fått nått!

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Ute på husvagns semester med Mamma och Pappa, det va väl roligt dom första dagarna, sen vart det bara drygt, fick även veta att jag inte kommit in till nå gymnasum och hade panik ena halvan av sommarn (kom senare in på estetiska pogrammet, skvadern.)

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Popcorn, chips, grönsaker man kan doppa i nån god dipp...inte så mycket mer.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Coldplay - The sientist
Remioromen - 3gatsu 9ka
Mika Nakashima - Glamorus
TVXQ - Insa
Kim Junsu - Beautiful thing (Instru.) Nananananana~

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Bostätta mig i Korea samt Japan, kanske Taiwan också x) Sen så skulle jag gå på alla mina idolers konserter, resa runt överallt, och köpa massa kläder och dylikt, till siste skulle jag skänka pengar till behövade och min familj.

6) FEM DÅLIGA VANOR
Alldeles för obekymrad, hatar min klaustrofobi (Stavas det så?) Äter onyttigt fast jag inte vill, badar i flera timmar varje dag, vana att bryta löften till mig själv.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Lyssna på musik, min familj, vara med vänner, sitta vid datorn, och bada.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Köpa: Saker jag inte andvänder
Klä mig i: Jag kan nog klä mig i praktiskt taget allt.

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Tåni?

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Ingen speciell, vännerna kanske? Vi tar alltid varandras sakewr endå xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0