30/8 - otursdag

Från och med idag utser jag Moa Amanda Kohtala, 30 augusti till min egen otursdag. För att ni ska få en inblick så tar jag allt från början.

Det började imorse när jag gick upp ungefär sådär 08.00, fick sova längre eftersom det är tordag och på tordagar börjar vi 11.00 (10.30 trodde jag) jaja, jag fixar kläderna och bestämmer mig att ta kvart i 10 bussen så skulle jag kunna åka haga bussen upp till skolan. Så jag bli tvungen att skynda mig att äta frukost, och jag va jätte hungrig. Men så finns det inge bröd så jag få göra makaroner på morgonen och med det missar jag kvart i bussen. Det enda tr jag hade va att jag hann med haga iallafall när jag tog halvbussen. Ja, när jag ätit klart öppnar jag kylskåpet och vet du vad? Jo där har nån klant lagt i brödet vårat. Jaja, jag skiter i det för tillfället.

Iallafall kommer jag vid 10 till skolan och vaddå? Jo, ingen INGEN är där, förutom Alicia som berättar att vi inte börjar förrns 11.30 och jag lägger ner, försöker läsa lite historia men beslutar mig att sova lite.

Iallafall så kommer mentorstiden och bla bla bla allt som vanligt.

Jaja, sen så ska vi dra ner till sporthallen för 3.orna hade klassikern så när vi går och ha roligt kommer jag på att jag har lärt mig att hoppa och slå ihop mina ben i luften. Ja, jag besämmer mig att visa det för Antonia och Alicia, och så gör jag det! JAG KLARADE ATT SLÅ IHOP BENEN I LUFTEN! tyvärr så landar jag inte så rätt och slå i marken som fan på vägen ner från mitt hopp. Jag fick en jävla massa skrapsår på händer och ettpå benet.

Sen så missade jag bussen när jag skulle hem igen.

DET VA MIN VÄRSTA DAG PÅ LÄNGE!

Kommentarer
Postat av: Erika!

Hahahah sorry att jag sa fel tid så du fick åka så tidigt =P

2007-08-30 @ 17:27:45
Postat av: Hai

Oj, låter väldigt otrurligt =/

2007-08-31 @ 12:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0