--

Vaknade tidigt idag, eftersom Mamma var uppe och skulle till jobbet. Jag är tacksam för det, eftersom jag inte vill hålla på att sove till sent på eftermiddagarna nå länge, jag menar, man måste juh anpassa sig för snart börjar skolan igen!

Iallafall imorgon bär det av till stockholm, ska åka typ vid halv 8 på morgonen. Då sove jag säkert på bussen, men jag ska nog ta med nått att läsa (Åker till biblioteket och låna Harry Potter böckerna!) Så jag inte har svårt att sova på natten! Iallafall det ska bli skiiitroligt! Jag kan fortfarande inte riktigt fatta att jag faktiskt ska se Kyo live imorgon! IMORGON! MWHAHAHA

Jaja, Idag ska jag färga håret, jag ska nog ut och sola like också, för jag vill vara iallafall lite brun till skolan börjar, så det inte ser ut som jag bara tillbringar sommarn innomhus, även om det mesta delen.

Jag har inte så mycket mer att skriva klockan tio över nio denna förmiddagen, så jag återkommer.

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0