helg.

Har nyss sett nyaste avsnittet av naruto, på slutet så berättade jag för Maja vad som händer (Tack vare jag har läst mangan) Och vi skrek som nå galningar. Nu ska vi se Death Note, som förövrigt är typ den bästa mangan någonsin enligt mig :) Men Maja dryga med sina vänner så det ta en jävla massa tid innan hon kommer.

Ska hyra film snart :) Fick juh inte det förra helgen, så ska se till at jag får hyra fler filmer, det vill säga Peter Pan, som jag fortfarande inte sett på flera månader! Men alltid när vi är och hyr film och jag säger att jag vill hyra det tycker alla att vi hyrt det tusen ggr redan.

Håller på att ladda ner Samurai Champloo, som jag ska se igenon i helgen om jag hinner, såg tredje avsnittet på ztv igår (Märkte att vi faktiskt hade  den kanalen typ en vecka sen) och bestämde mig att nu ska jag se hela serien och inte vänta på den varje torsdag..

Sen så har juh Erika köpt KARE FIRST LOVE! Whihihihihihi, har försökt fått tag i henne för att fråga om lilla jag kan låna och läsa den. Verkligen en underbar gullig manga :D

Nehe, där stack Maja, hon ska visst vara med vänner, och lämnar mig helt all by myself, och säger att vi ska se Death note nån annan gång. Chee riight!

Skiter i det och ska gå och skriva nu, eftersom inget av sakerna jag följer har kommit ut :( Längtar ihjäl mig till Que sera sera.

Hade förövrigt nationella i engelska idag. Skrev om mitt liv 2017. HAHA det började med att jag bodde i Syd korea, hade en man vid namn Eric som va maneger till dong bang shin ki, som är mina idoler :D HAHA Vi hade barn och jag jobbade som designer, sen så bodde vi i en fint hus med en underbar gård. Sen så insåg jag att det va ett alldeles för perfect liv så jag skrev typ 'well that's how I would want my life to be.' Sen så började jag skriva mitt 'verkliga' liv som bestod av att jag levde i korea (kunde inte ta bort det -.-) Hade nyss blivit dumpad av en kille som heter Micky (thehehe <3) lålla, hade en lite sketen lägenhet och jobbade i en liten affär.

Snart kommer Raz hit och vi ska se på en dokumentär om NEWS!!!!! Alltså jag skrev få nå dagar sen om Tegoshi och Masuda, dom kommer nämligen från NEWS!!! fatta, helt plötsligt så kommer allt hit till sverige, set är helt otroligt, men samtidigt lite sorgligt eftersom det har varit så oss att lyssna på asiatisk i flera år, och helt plötsligt blir det inne. uppskattande samt inte :D

whatever, nu ska jag skriva i 20 minuter tills Raz kommer, bye bye <3

Eller Byebye bicykle! som Raz säger.

Eller Yane~~Som Erika försöker att säga.

Eller Ahnyong~ Som jag säger :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0