FOOK!

Jag får inte tag i RAZ! Hon ska ha beställt biljetterna, men jag måste! MÅSTE få det bekräftat, ch jag få psyk bryt!!!!!!!!!! Åkte hem direkt efter svenska provet (Det gick bra) efter jag hade varit på BANKEN helt sjääälv, och hämta ID kortet (Ser mongo ut!) Sen så fixade vi så att mina spar pengar kome till sitt rätta konto. wowo, måste erkänna att det brändes lite i fingarna att ta ut dom, och shoppa like crazzy!

Men då skulle Japan resan sjunga bye bye in my face!

Så det är bra att pengarna är där dom ska!

Anna sitter och drygar sig på msn, och skriver koreanska namn som folk heter i sverige. Jobbig hon är.

Svenska provet gick bra, eller det va juh en uppsats, och det är det som jag kan bäst. Haha jag bara skrev som en dåre, och vips va jag klar! Frida (SV lärarn) hade skrivit stort på tavlan senast inlämning 10.00 Men lilla jag läste fel och trodde att man måste vara klar 10. Så fem minuter innan 10 satt jag och ren skrivde så pennan glödde!

och vart klart först av alla.

Ja, nu sitter jag och funderar alvarligt om jag ska ta och ringa till hedberska för att få tag i Raz. Är verkligen super uppspelt.

Drömde även om bussen inatt! Jag vet inte va det är, jag sitter på en buss, nå mer kom jag inte ihåg, men Anna säger att det betyder något. Kanske att jag skulle åka buss till skolan imorse? eller att jag ska till dir en grey och mitt undermedvatna kommer åka buss tills jag är saäker att jag har biljetterna.

Så jag få se när jag få veta om vi har biljetter eller ej än, om jag ska åka buss i natt igen -.-

fritera iväg LÖÖV! <-- intääärnt skämt med basröst!

Haha nu ska jag ivär och läsa Erika's blogg MWHAHAHAHA

Lålla.


Ahnyong!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0