..

vaknade vid 5 i morse, från en jätte skum dröm; Det va fotbollstunering utanför oss, och alla i min förra skola och dbsk var med. Jag skulle spela död och ligga i ett hörn, och plötsligt så är jag på ikeas parkering och alla bilar är borta förutom några, det är ganska mörkt och jag går fram till en bil, där ser jag yunho från dbsk och springer till en annan bil där jag ser några från min klass, Jag säger att jag såg yunho och att han förmodligen är mördarn? jag hoppar in och plötsligt är det jag pappa och min lilla syster som åker i snön på elhjuspåret eller hur det stavas. Skit konstigt för sen så puttade jag ner bilen i vatten och den krympte och frös till is och vi va helt ensamma i den kalla skogen. Sen vaknade jag som sagt 5!!!

Sen lyckades jag faktiskt somna om och då vart jag tagen till nå instetut eller konstrentations läger och där fanns massa från suju. Lägret va känt över hela sverige och det va väldigt ovanligt att man lyckadews rymma. Men jag och två personer lyuckades rymma och försökte stoppa bilarna som körde alldeles utanför, men dom bara körde på oss! Sen så kom vi till en by och min pappa ringde och sa att han va på väg att hämta oss men sen avbröts drömmen av att telefonen ringde och jag vaknade igen kl halv 7.

Jag drömde inte om en buss idag iallafall :) Men jag rymde :P

Nu ska jag gå och sova igen, för jag är fortfarande trött XD

Ahnyong~ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0