Dir en grey!



1tym,BabyVOX,Bada,BaeSeulGi,Bi,Bigbang,Blackbeat,Boa,Chaeyeon,Click-b,
DongBangShinKi,Eddie,EpikHigh,Eugene,Eru,FlyToTheSky,Girlfriends,G.o.d,
HaHa,Heebon,H.o.t,JangLiYin,JangWoohyuk,KimJongkook,Kiss,Koyote,
LeeHyori,LeeJung,McMong,Nrg,Paran,ParkMyungso,Se7en,S.e.s,SGwannabe,
Shinhwa,Ss501,SuperJunior,Tei,TheTrax,Tim,Turbo,Un,Wheesung.


Fook! Ny har biljetten liggandes i mitt rum i säkert förvar, och så ska det bli tills augusti. Även att jag kommer svimma innan jag kommer att se Kyo på scen, eftersom jag har klaustrofobi i bland många människor! GAh! Men ska försöka övervinna det i sommar! Så jag kan se Kyo :D Det känns fortfarande otroligt att dom kommer hit till sverige. på mindre än ett år kommer jag ha sett Tegoshi och Kyo! sååå amazing! Fast Tego fick man prata med. Jag sa 'You're very pretty.' och han skrattade till svars :D Till alla som inte vet så va juh Masuda Takahisa där med, men eftersom Tegoshi är min favorit i stort sett tänkte jag bara nämna han, men jag måste bara påpeka att Massu sa 'Tack så mycket' Till mig :D:D:D:D:D:D Jaja, nu ska jag släppa ämnet Idoler för stunden.

Skyndade mig som ett fån hem idag i tron att vi skulle hämta ut biljetterna, men bajs, så väntade jag och väntade till klockan vart 7!!!! JA! Helt jävla onödigt att jag väntade, hann inte ens äta lunch!

Men senare gick jag och Maja och köpte oss en varsin kebad tallrik. Och jag hungrig som alltid åt upp allting! och det va inte lite kan jag säga. lålla!

Gjorde en liten redovisning idag på Nv, med Alicia och Antonia, tyvärr så såg inte jag så många andra gö det eftersom jag trodde jag hade as bråttom. Vi dramatiserade en energiomvandling.. typ. tror jag! Jag berättade Antonia spelade och Alicia skrev på tavlan =)

Har till vidare befodran nada pengar kvar på kontot! Jag hade 515 imorse och nu har jag 15.... Jag som hade lovat mig själv att ha dom hära pengarna att spendera till sommarlovet, så jag kunde spara resten till då.. Men jaja, jag får försöka att inte spendera nå pengar fram tills dess dårå.

Jag är störtkär i Tempo. Okej, inte i själva han, men hans röst är så djup och sexig o.o... Ja, han är het också iochför sig! Men wooo, jag älska forever with you, men han GD.. och en snygg tjej. Lalala ~ I like the real sh*t!

Nu ska jag sluta skriva och gå och se om nån av mina favorit fanfictions, anime eller dramas har kommit ut, sen ska jag själv skriva lite, medans jag lyssnar på forever with you, om och om igen på högsta volym :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0