Champloo

Jag va skit glad för äntligen hade jag hela Samurai Champloo, så när jag hade sett klart seanaste absnittet på en nya Anime så skyndade jag mig och hä på första avsnittet, och vad händer inte om ATT DET VA AMERIKANSK TAL! Jag h-a-t-a-r det, så jag raderade hela skiten och får leta vidare efter den men orginalspråk! FOOK! Men Ida säger att Kenneth ha  den så jag får hoppas att han kan skicka till henne :D

Dryg söndag för övrigt. Vi tog en promenad enda hem till Erika men vandrade hem efter pyttelite tid där -.-;

Igår fick jag se Peter Pan igen :D:D:D:D:D:D::D:D:D: Och min största dröm sen urminnes är faktiskt att Peter Pan ska komma och knacka på mitt fönster och flyga mig till ingenstans :D Man få väl drömma?

Annars är det skola imorgon igen - suck!

Ahnyong~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0