...

Den allsmäktiga Moa har gjort det igen! Jag kom in på labtopen :D Wiiie! Har inte kunnat startat den på flera dagar, men clever as me så fixade jag, jag det! Thehehehehehehehehehehe. Ha ätit en massa kroketter idag, även att det är det enda jag har ätit på hela dagen förutom en twix imorse vid 9 XD

Daniel har köpt nå nyss xbox spel där man ska 'spela' elgitarr och jag sög bajs på det, jag åkte ut varje gång jag testade medans dom andra fick upp till 97% på en låt.... Jag tror inte jag ska spela det nå mer, isåfall sitter jag själv och försöker att bli bättre.

Hade tänkt att vandra till silje och göra Anna sällskap att sitta barnvakt, men mina kroketter gör så att jag har massa ont i min mage, pluss att Anna sa att hon vill ha pengarna själv, så jag struntade i det.

Läste manga Ororo idag i badet, 4 böcker.. Den va inte speciellt bra för min smak, men enså värd att läsa.

Nu ska jag gå och läsa.

Ahnyong~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0