13 Fredag.

Woo, nu har jag gjort en blogg helt själv =) Där jag kan skriva ner mina onödiga tankar och bravader ingen vill läsa.  Vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag börja väl med att jag må bra, om man inte bortser från min ömma rumpa, och att jag är lite deppig att lovet snart är klart.

I går cyklade jag för första gången på flera år. Det va roligt, men jobbigt.

Ha ärligt in så mycket att skriva. Jag tror jag har hjärnsläpp, för det finns säkert nått intressant i mitt huvud som inte riktigt vill kommas skrivas här.

Joo, jag har massa uppgifter att göra på svenskan.

Inte speciellt intressant dock.

Duh, kommer tillbaks när jag har nått mer att lätta på mitt hjärta :D

Kommentarer
Postat av: Erika!

"Där jag kan skriva ner mina onödiga tankar och bravader ingen vill läsa" Jag kommer läsa =P

2007-04-13 @ 19:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0